مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-01ورزشي

لیگ برتر والیبال| تداوم شکست ناپذیری و صدرنشینی سپاهان


تیم والیبال سپاهان اصفهان با شکست سایپا صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که تیم والیبال سپاهان در تهران به مصاف سایپا رفت.

طلایی پوشان سپاهان که در این فصل یک سر و گردن نسب به سایر تیم ها بالاتر بوده و همه حریفان را شکست داده اند در این دیدار نیز بازی را خوب شروع کرد و در دست نخست با نتیجه 25 بر 22 مقابل سایپا به پیروزی رسید.

در دست دوم سایپا بازی بهتری به نمایش گذاشت و در همان امتیازات ابتدایی از سپاهان پیش افتاد؛ در ادامه نیز تلاش سپاهانی ها برای جبران موثر نبود و این دست با نتیجه 25 بر 22 به سود سایپا به پایان رسید.

بازی در دست سوم نزدیک به یکدیگر دنبال شد و هر دو تیم برای پیروزی به سختی تلاش می کردند اما در امتیازات پایانی تجربه بازیکنان سپاهان به کمک آن ها آمد و این دست با نتیجه 25 بر 20 به سود شاگردان رحمان محمدی راد به پایان رسید.

در دست چهارم طلایی پوشان برای به پایان رساندن بازی به برتری نیاز داشتند و موفق شدند با نتیجه 25 بر 18 به برتری دست پیدا کنند و در مجموع با نتیجه 3 بر یک سایپا را شکست دهند.

والیبالیست های سپاهان با این پیروزی به یازدهمین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کردند و بدون شکست و بااقتدار در صدر جدول لیگ برتر باقی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| تداوم شکست ناپذیری و صدرنشینی سپاهان

لیگ برتر والیبال| تداوم شکست ناپذیری و صدرنشینی سپاهان